…πώς να κάνω το παράπονο μου
Ο ΚΣΚ είναι εδώ να σε συμβουλεύσει όταν παραβιάζονται τα δικαιώματα σου.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά, είτε ηλεκτρονικά, είτε στέλνοντας μας φαξ ή ταχυδρομικώς .
Το τηλεφωνικό κέντρο του ΚΣΚ είναι στη διάθεση σας για να σας πληροφορήσει σχετικά με θέματα καταναλωτών, να δεχτεί τα παράπονα και τις καταγγελίες σας και να διαμεσολαβήσει εκ μέρους σας για την επίλυση τους.
Οι ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού μας κέντρου είναι Δευτέρα με Πέμπτη 09:00 με 15:00 και Παρασκευή 09:00 με 14:00.
Το φαξ μας είναι 22516118 και η ταχυδρομική διεύθυνση μας είναι Τ.Θ 24874, 1304 Λευκωσία.
Παράλληλα μπορείτε να υποβάλετε το παράπονο σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα παραπόνου και να μας ενημερώσετε σχετικά με αυτό.
Εμείς θα προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και θα σας ενημερώσουμε σχετικά με το θέμα που σας απασχολεί, όταν ολοκληρωθεί η διερεύνηση του.
Είναι πιθανόν να επικοινωνήσουμε μαζί σας για περισσότερες διευκρινήσεις, στην περίπτωση που το κρίνουμε σκόπιμο.